Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Klachtenafhandeling

Mocht je ontevreden zijn over onze dienstverlening of over een product? Dan vragen wij je vriendelijk deze klacht door te geven aan de afdeling klantenservice. Dit kan per e-mail, telefoon of post. Onze medewerkers nemen de klacht in behandeling en proberen altijd tot een oplossing te komen.

Hoe kun je een klacht indienen?
Dit kan online via het contactformulier.


Telefonisch: 045-7007808 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30-17.00 uur)

of per post:
Ondergoed.nl onderdeel van Berden
t.a.v. Klantenservice
Dautzenbergstraat 57
6411 LA Heerlen

Zodra de klacht ontvangen is krijg je van ons een bevestiging. Na ontvangst zullen wij deze klacht binnen 14 dagen beantwoorden. Wanneer er meer tijd nodig is, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar berden-fashion.nl bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.